.

Saturday 22 October 2011

Negeri Sembilan Vs T-Team

Assalamualaikum warga blogger. Hahaa, Semalam aku takde publish cerite baharu right? Ohh ha'ah, busyy sikit. Malam pulakkk, ingat nak edit blogg. Tapii, Biaselahkan malam tadi adee bolaaa. Hahaa, itu yang tak sempat tuhh. Aku tengok bola semalam, dekat rumah bukan dekat Stadiumm. Padahal, dekatt je kot dari rumahh aku. Ecehh, takdelah dekat sangat. Jauhh sikit :P Okayy, First first Ibu tak kasi tengokkk bolaaa dekat Tv1, Bising bising semua. Dia nak tengok ceritee dekat tv412. Perghhh, channel tu semua cerite cerita lameee. Boncii >,< Cerita pasal haiwan apebenda tah makan orangg. Bolehh tahan best jugak:) Aku pun layannnlah, theeen ceritee tu habis jee. Tengok Mastercheff Malaysia . Haha, macam babunnn. Aku nak tengok bolaa ha, Nak tengok sapetuhh Shahurain Abu Samahhh . Pfttttttt, Sumpahh aku suk dia tahap cinabenggg. Hensemm bhai, Kalah Kunalannn. Hohoo, Okayyy Aku Suka kau :)




Thenn tetibee Ibu bukak tv1,Erghhh susah kalau dia dah control remoteee. Parah hidupp :) Tengok jee masih 0/0 Ouhh, okeyyy aku tenang sikit. Bhahaha, tapi aku memang dah agak daa Negeri Sembilan mesti menang punyeee. Biaseelah kan, Adee Shahurain. Heee. Thenn aku tengoklahhh. Okayy sumpah aku menyirapp dengan pemain T-Team. Ohhh , Middle Finger Up Braderr. Cisss, takgunaa . Dia pegi tolak-tolak pemain negeri sembilan and banyak lagilah. Contoh, Tengku Hasbullah. Oh Fuckk You, then adee lagi. Pemain T-Team yang pakai baju Number 7. Series kurang ajar, Kesian Syukorrr. Sumpahh dekat rumah aku jeritt jeritt. Thenn aku kene marahhh, Maklum dekat rumah ni semuanyaa bajett bagusss right? Hatess ittt.

Bilee dekat nak abess mase. Pemain T-Team buat hal, gaduhhlah bagai. Kesian syukorr dapat kad Kuninggg, Haprakkkkk. Butohhh, takgunaaa sohai. Ambikkk -__________- Then padan muka dekat pemain T-Team , 2orang kot tak silap dapat kad Merah :) Congratesss , Buat malu Jurulatih kau jo. Hahaha, Aku nak ajar orang dekat rumah ni pegi tengok Bolaa. Finalll doeee, Errrrr. Pleaseee nak pegi? Boleh tak , hohooo. Okayy? Hobin Jang Hobin . Syabas Negeri Sembilannn, Main dengan bersungguh-sungguh. Wa tabikkk samee lu oranggg ooooo. Hahaha , Kbyeeee :) /a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment