.

Friday 21 October 2011

Suck day's

Hii blogger. Mitak Maaf kalau dah lame tak edit blogg, sorry. Aku examm jugakkk, jadi takdapatlah nak mengedit cerita baru. Isnin ni aku ade examm lagi, mathematics jeee. Paper 1and2, Harap senangkan lah kan? Hahaaha :) Okeyyy, lepastu cuti depavaliii. Aku sambut bhaii, Hihii Jokeee:P Then masuk sekolah balik, Isnin tu ade exam ulangan, Bm paper2 . Haih, Cikgu cakap paper yg kita orang buat haritu Standard form4 and5. Perghhh, Sumpah aku cakapp. Senang tahap cinabenggg lencaii. Hohhooo, Tension dolllllll. Kenelah belajar balek, tapi takpee. Aku suke dooo buat karangan ni :)

Okayy harini aku bangun awal sebab aku sedih dooo. Ibu marah-marah pagi tadi semua, menjerit macam kene histerialah . Haihhh, aku dah tak tahhan lagi dah . Puncee dia, adik aku Ikii nak pergi Melaka, lawatan kot. Soo dia nak hphoneee sony dia, Dlm mase yg samee, hphone tu dekat akak aku yang number second tuhh. Menyirap gila aku, kecik kecik dah pandai nak gunee hphonee. Watlekkkk. Jadi ibu suruh bagi hphone kite orang dekat dia.. Aku taknak bagi, because sebab privacy lahkan?




Then ibu marah gilaa. Ibu masuk bilek, cakap deka aku. Kau ni lagi satu , perempuan pengatal menggedikk. Aku tau isnin nanti kau pegi ambik hphone kau yang dekat cikgu tuhh. Cutii ni kau jangann keluarr, aku tak kasi. Kau duduk je rumah, kalau kau nak berambus dari rumah ni pegi berambus. Haihh, aku sedih gila bila ibu cakap macam itu, Aku tahu aku tak pernah bangga kan ibu selama ni. Aku tak macam kakak kakak aku yang lain, Sekolah budak budak pandai. Pernah masuk asrama penuh semua. Sekolah klusterr. Tapi aku? Kalau itu yang terbaik buat ibu, aku taktau nak buat ape lagi. Memang dah patut keluar dari rumah tu, ibu pun dah tak suka. Sapelah aku dekat mata ibu, UPSR? 1A4B , kakak kau tu 5A PMR 8A, Aku?

Sedihkan, Aku tension sekarang. Jangan salahkan aku, Kalau aku buat benda benda yang pelik lepasni. Takpeee, Aku tau aku salah kan? Haih, Abby akan buat ibu bangga time PMR nanti. Insaallah abby buat yang terbaikk sebab nak tunjuk dekat ibu yang abby ni tak bodohh and ape yang ibu cakap tadi. Aku takpernah marah , Aku paham :)

Tolonglah jangan bagi aku tension lagi kawan? Lepas satu satu masalah datang. Kalau macam ni matilah aku. Haihhh, Lepasni ape ape hal tolong jangan libat kan aku. Aku dah taktahan, okeyy? Kbaii. /a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment