.

Tuesday 27 December 2011


I'm sorry. I don't love you, So please jangan paksa aku. Aku tidak suka apabila dipaksa hanya disebabkan 'terpaksa terima kau' . Please boy, You can find another girl outside. But not me, I hope you understand. Thruly i cannot loving you . Forgive me forgive me. I know that I such an Idiot but ergh I don't know! Sukar bagi aku untuk mencintai orang yang baru, sedangkan kenal pun tak lama. Because deep inside my heart I love someone else, Someone yang tidak mungkin kembali dekat aku. Someone yang dulunya aku sangat benci dia. Tapi aku masih mengharap. Almost 4 month I wait him . Can you described how much I love Him? It sucks okay ><

He is the first and the last. Aku dah tidak boleh menerima sesiapa, bukan aku takboleh terima but my heart. Aku takboleh terima kau hanya disebabkan terpaksa :/ Kalau tak dah lama aku terima kau tapi aku taknak mahu lihat kau kecewa and aku bukanlah seperti perempuan yang di luar sana. Yang reti menipu oh man that is not me . Kau paksa aku, Aku terpaksa buat keputusan. Aku terpaksa fakekan relationship aku sebab aku nak kau berhenti mengharap! Aku kesian tengok kau. Seriously, tapi aku dah terlalu bosan dah. Sorry wei aku terpaksa buat semua nih -_-

Not easy for me. Yes, Mungkin apa yang aku buat ini terlalu kejam bagi kau. Tapi lebih baik aku berterus terang daripada buat kau kecewa. Not easy for me to forget someone that thruly i love. Just him and him . Biarlah orang cakap aku bodoh ke apa, but ini hidup aku. Aku yang tentukan. And not your business :O Percayalah ramai lagi perempuan di luar sana? Ada yang terbaik untuk kau :) I wish boy, Bagi aku kau adalah seorang kawan aku . Okay? Take good care Syamil. /a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment