.

Sunday 25 December 2011


Hello big boy, I just want to says that ImissYou and Really Iloveyou. Hiw speaking sikit naa :) Aku harap kau taulah yea, Bersungguh sungguh kita berharap awak. Hahaha, Sampai kapan nak saya tunggu awak? Setahun dua tahun, Matilah saya. Nanti dah tua sudah terlambat, Kena kebas padan muka:P Haww, Kita nak gedik sikit. Awak awak, Kita nak jumpa awak lhhaa. Seriously rindu, Contact? Haram number pun takda nak contact macam mana :/ Sedih kita awak. H A H A :O

Hari hari kita tunggu awak. Kita tetap ingat awak tau, Even dulu dulu kita benci awak. Bukan benci awak tapi kita benci perempuan tuhh. Tuttettuttet, Gelabahnya dia. Hari hari buly saya. Gediklah lagi gediklah lagi. Awak awak ssingle kan jumlah couple. Euww, Macam bodoh je saya cakap sorang sorang. Tak kesian ke? Awak kredit berlambak, Jumlah texting kita boring. Kerja kita 24 27 28 hours membuta je Zzzz. Kesian kan? Terharunya saya awak :)

Kenapalahkan awak nih handsome sangat, Aww tergoda I. Kenapa kenapa kenapa? Yelahkan, Handsome lesung pipit kiri dan kanan. Handsome leettu :) Kalau tidak macam mana kita boleh tergoda even kita nih janda. K mewrepekk sikit lhhai awak . Aaggaga, Ceritalah lagi lagilah . Kakak ipar awak cun lhaa. Untung abang awak. Bhaha, Lawa doe >,< Jealous kita. Nasib baik kakak ipar kalau tak. Melepaslah kita awak :3 Hiww.

Awak handsome mesti bapa awak handsome kan? K dah pernah jumpa dah. Ingat tak ingat tak? Bolehlah tahan handsome, Tapi bapa saya lagi handshomee. Jealous lettu, Iyaa kita tahulah. Takpa awak takpa, Bapa tak handsome kalau anak handsome pun boleh juga. Nanti masuk meminang okay? Tunggu 15 tahun dari sekarang. Sanggupkah kau ? Terserah! Haha, Awak kita tau kita dah merapu. Lebih baik kita undur diri. Okay? Boboboi :-* /a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment