.

Friday 16 March 2012



Assalamualaikum salam satu Malaysia :-)

Dah lama agaknya blog tidak berupdate. Yeah, Aku tahu itu. Aku taktau apa juga nak diupdate, Argh. Masalah aku banyak banyak dan banyak. Hati tak tenang, Ah sembahyang HAJAT sudah aku buat. Tapi hati aku tak tenang, Haih YaAllah. Aku gaduh dengan kawan aku. Ah babi, Apa salah aku? Sampai bila aku nak bertahan dengan semua semua nih. Aku taknak aku malas nak bercerita dekat orang, Aku taknak nampak macam aku nih mintak simpati dekat orang lain. Tapi aku taktau macam mana lagi dah, Hati nih kalau dapat bersabar aku bersabar tapi hati aku dah macam entahlah aku taktahu nak cakap macam mana lagi dah. Okay macam gampang -.-

Bila aku buat baik orang anggap aku macam hanya mencari publisiti murahan. Eeee aku memang tak paham lagi dah. Sialsialsail, Kalau aku nih bukan kawan yang terbaik kau kau dan kau. Takpa aku paham. 

Assalamualaikum.
/a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment