.

Monday 31 October 2011

Baru balik sekolah, Haha. Exam tadi boleh tahan senang xD Takdelahh, Bagi aku susah lah jugak. Errr buat karangan kan? Orang tak suka,Tapi seriously aku sukeee :-) Then habis examm, rehatt. Cettt makan, tapi aku tak makan . Haha, Lepastuh hantar buku. Aku malas nak tolong dia orang, Bukan kerja aku . Lepastu, masuk bilik muzik main gamelan. Si-Ubai jadi bapok mengurat Amir. Errrr, Geli doe >,<

Habis je Gamelan masuk bilik Kh. Okayy, seriously aku suka Cikgu Kh. Aku dengan Nad duduk borak dengan cikgu sumee, then cikgu cakaplah dekat kita orang pasal masa depan semua, lastlast cikgu cerite pasal Boyfriend. Hahaha, Aku dengar jeee. Btw Nad kantoi pasal couple, Aku tengok dia sekarang seriously happy jee. Sebab dia still dengan boyfriend dia. Aku tumpang gembira, Hope kekal Ijan ^_^. Haha, Nad dah cuak. Aku still gelak dengan cikgu. Then cikgu cakaplah, buang masa kau je kak. Yess, That's right teacher. Aku setuju apa yang cikgu cakap tuh. Hoho.

Apa yang cikgu cakap tuh semuanye betul. Cikgu cakap, Contoh macam aku couple-2 sekarang. Aku ni juah murahh. Haha, Dekat Universiti nanti . Ramai lelaki HENSEM, Perfect and blablabla. Aku setuju:D Ahaha, Errr. Aku ada minat sorang budak ni. Seriously dia baik dengan Aku. Dekat tuisyen okeyylah , Pernah jugak belanja aku. Haha! Semua mengarut . Buat kusut fikiran aku je. Errr. Bosan doe dengan perangai dia orang semua.

Dekat sekolah tadi, Gossip dengan Nad. Bukan, Nad cerite apetah. Aku taknak bagitu, Privacy:-) Status kawan-kawan aku, Hahaha. Meraban, Sayang jugak kau dekat aku kawan? Seriously kau bff aku. And Nad banyak tolong aku, Selesaikan masalah semua. And now, Im strong babeh. Even tommorow is my annivesary 3Month. But, Aku dah buang ia jauh jauh. Aku pikir benda ini tak pernah terjadi. I know that, Someone who can make my life perfectly ade dekat luar sane. Sabar, dugaan . Yeah, Thank God . Kau masih sayang aku :-) Walaupun orang pikir aku ni jahat,selfish, idiot. But aku tahu , Itu semuanya tidak. You cannot judge people from its cover.

#Seriuosly, Im strong now. Now more crys , hanye disebabkan benda yang aku tahu tidak akan menjadi. Take care, bye :-) /a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment