.

Saturday 29 October 2011

Idiot!

Aku mintak Maaf pasal status aku itu, status tu aku buat untuk kau. Seriously aku benci kau, kau jugak yang telah membuatkan aku Benci dekat kau. You just don't know how much I love you, but You just don't thinking how much if feels when You do like this at me. Kau dah buat aku benci dekat kau. Mungkin itu jalan yang terbaik. And dah takguna aku berharap dekat kau and Kau buat aku macam Orang bodoh . Its such an Idiot.

And now kau dah terperlu risau, sekarang aku dah buang kau jauh dalam hidup aku. Even aku tahu aku terpakse. Isn't that what you want right? Kau dah tidak perlu cakap dekat aku lagi yang kau texting dengan perempuan lain wall to wall dengan sapesape, Kawan aku ke? Dulu memang aku rasa sakit hati, But lepas ape yang kau buat. Aku dah Tak kesah, Life kau. Teruskan :) Aku dah bosan dengan kau, aku dah bosan bila kau buat aku macam ni. Seriuosly, kau buat aku ni macam kain buruk. Yang pada mulanye Cantik, kau gunekannya tapi bila dah buruk kau buang begitu sahaja.




Kau jangan risau, aku benci kau buat sementara sahaja. Aku bukan orang yang suka berdendam just aku tak suka kau buat aku macamni. Buang masa aku wei, Mungkin ni je jalan yang terbaik untuk aku teruskan Lifeee aku :) And kau jangan risau, aku dah takkan dan taknak kacau Life kau lagi. Maybe satu hari, kau akan terpikir apa yang kau buat dekat aku ni. Lepas Girlfirend kau yang seterusnya buat dekat kau macamtu. Mungkin kau akan rasa macam mane aku rase .

Aku dah lepaskan kau. Aku dah taknak pikir pasal ni lagi, You give me a spirit but, The end you do like this at me. Sorry to says, You suck an Idiot. EVERYDAY, I wait you , I hope you will comeback to me, but .. You, Erghh. Stop it! Jangan risau, orang yang terbaik buat aku dekat luar sanee. Maybe kawan aku, kawan yang selama ini memang banyak tolong aku . Sorry for everything, If kau terbace benda ni. Sorry, Aku just dah Bosan. Take care, bye. /a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment