.

Wednesday 9 November 2011

Hii blogger. Sorry aku tak update cerita baru, Ergh seriously busy memanjang. Yelahkan, Baru lepas Raya. Raya korban xD Okay, seriously raya tak best. Sumpah boring nak mati. Balik kampung? Erm baliklah juga, Tapi kampung dekatkan. Dan insyaallah raya tahun depan aku raya dekat bumi kenyalang. Owyeh, Over excited nih. Hahaa, Rindu Atuk dengan Nenek dengan sepupu sepapat sepuput. Menganjing -_- Lol, Excited nak naik Aeroplane jea. Dah lama tak naik, Okay rahsia dah pecah!


Keputusan Exam dah keluar dan Alhamdulilah ada A dan ada yang nyaris nyaris mahu gagal. Seriously aku tak belajar time exam. Damn damn damn, And aku taknak turun kelas. Aduh, Form3 ni penting yaw. Shit aku nak study doe, If turun kelas aku rasa lagi aku tak dapat belajar. Jadi biarlah aku duduk jea dekat kelas ni sebab ramai persaingan and seriously kelas ni bukan macam kelas yang lain. Main main biaselah kan? Haha, But kekadang dia orang ni serious sikit. Pfttttttt~

Aktiviti dekat sekolah, Okayyy. Aku busy sangat dengan Bermain Gamelan. Lol, Hari Jumaat haritu first time kita orang semua main dekat luar. Dekat Alson Klana :) Untuk Graduations Sister and Brother form-5 , Aku enjoy even aku rasa macam malas naik main. Lalalala, Serious. Aku dengan budak budak gamelan kena angkat barang yang di perbuat dari tembaga tuh, yang kayu tuh. Dari tingkat 3 sampai dekat pintu depan Bilik Guru. Damn, Serupa macam buruh paksa pula -,- But arahan cikgu, so buat jelah even ada yang curik tulang. Okayy, Si buntal :P

Besok aku ada lagi satu persembahan. Main Gamelan untuk Majlis Anugerah Kecermelangan Pelajar, Ponek den. Angkut barang balik.Puan Norpisah selaku pengetua Cemerlang Smkdhmr. Saya cadangkan, Cikgu pasang Life dekat sekolah boleh? Kerjasama Cikgu amat Dihargai-lah :) Btw pengetua sekarang sedang mengerjakan haji. Aku taktau bila balik. Btw Daging Korban di Rumah aku boleh tahan banyak dan aku taknak Makan. Kesianlah haaaaaaaaaa :-( Sobsobsob!

Besok hari yang penting, Kepenatan sangat. Kbyeee :* /a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment