.

Friday 11 November 2011

I Know that :)


My friends always says, there is another perfect boy outside. Just wait and I know you'll get it:) Thanks guys. And now I enjoying my life without boyfriend. Lalalala, Sangat Semak right? Okayy, Sometimes I think that I was a stupid persons, but I think its all wrong. Btw my Relationship dekat Facebook? Heeee, I don't know xD Friends friends okay:) Agagagaga -,- Sometimes im getting jealously with my friend who have Bf . When I look them, So happy. Oh My, Untungnya mereka .

Tapi kadang kala mereka terlalu bodoh sebab? They got a perfect one but never been grateful. Cuba kita selalu pikir yang positive dan abaikan yang negetive . Bosanlah macam ni! I don't want what happened at me, Still happened at you. Please. Nanti kau orang menyesal juga weh, Macam aku. Hahaha, Tapi aku lain kot. Lalala, Aku ada someones sekarang. And maybe kawan , Yeahh.

Love comes and goes. Itulah lumrah hidup, Ada yang pahit dan ada yang manis. Tetapi kadang kadang yang manis ni hanya sementara. Kita ni lah sebagai seorang yang Bergelar Perempuan selalunya terkena kan? Percayalah, Anggap itu semua sebagai dugaan. Satu pergi Berpuluh puluh menunggu. Jangan terikat sangat dengan kata-kata yang indah kerana itu semuanya Tipu tipu belaka . Kahkah . Pikir dahulu sebelum bertindak, Dan janganlah buat benda benda yang Stupid gila, Menyesal nanti :) Ambil apa yang berlaku pada yang lepas sebagai suntikan semangat untuk maju jaya dalam hidup. Contoh, If kita takda bf sekarang. Relax, Mane tahu satu hari nanti kita dapat yang gila perfect . And orang itulah future husband kau dan kau kalau ada jodoh .

Tidak semestinya orang yang ada boyfriend sekarang kekal buat selama-lamanya. Mungkin itu cinta pandang pertama. Bila dah tidak ada hubungan gila over menangis, Mungkin tak berguna kot. Alah, aku pernah rasa tu. Agagaga. Kejam kan, Chill okay xD Sekaranglah aku rasa kejar masa hadapan dulu, takda masalah kalau nak couple couple ni. Tapi kadang kadang, Bila bergaduh jadi punca pula. Time tulah abaikan pelajaran macam aku, Hahaha. Seriouly menyesal gila aku main main belajar. Hahaa, Mungkin sekarang masanya aku kembali ke pangkal Jalan. Ya Allah! Kecewa kot dengan keputusan akhir tahun, Sorry Father Mother. Sobsobsob, Forgive me :(

Hahaha. Jadi renung renungkan, Byee :* /a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment