.

Saturday 26 November 2011


Sedihkan bila hilang semua orang yang penting dalam hidup kita ni. Tapi sapelah yang paham kan, orang semua dok cakap pasal kita. Takpa, teruskan. Dalam pada masa yang sama kita cuba ubah diri kita, Dan cakap dekat orang tu. Terima Kasih banyak banyak . Dugaan demi dugaan yang datang. Tabahkan aku, be strong kata Nad.

Hancur musnah semua ikatan persahabatan yang kami bina dari dulu hingga sekarang. Pedih rasa hati bila berlaku begini. Ini sudah masuk kali kedua, Haih Allah saja yang paham. Bila kawan sendiri, bukan kawan biasa tetapi future bff memikirkan aku ini ada kawan lain dan menganggap aku ini macam musuh. Sedih tak terkata bila tau macam itu, Tak terniat hati ini nak tinggal kan korang semua. Langsung takda, Tapi mungkin korang tak paham. Dia pun kawan aku, kawan baik aku sama macam korang. Takda yang lebih atau pun yang kurang, bagi aku same saja. Tapi entahlah, aku sendiri pun tak paham -_-

Maybe aku pun pernah buat salah, kadang kadang aku cakap lepas. Tapi tak pernah langsung simpan dendam semua. Kenapa? Kenapa semua orang yang penting dalam hidup aku mesti pergi, Semua. Semua orang dok kata aku ni bukan bukan. Dah bosan dengar cerita yang tak betul . Semua orang tak pernah paham semua orang tak pernah pikir masalah aku. Tapi takpa, Aku sabar. Yes, maybe aku selfish. It's okay, Semua orang tak boleh lari dari buat kesilapan. Tapi tolong. Right now, aku dah tak kuasa lagi dah nak pikir pasal ni semua.

Semua orang hidup dia happy, Tapi aku tak. Hidup penuh dengan tekanan, family lagi. MasyaAllah. Kadang kadang aku rase macam nak duduk bawah tanah biar semua orang tak perlu nak ambik tau pasal aku lagi dah. Im alone like movie home alone, Oh damn . Bosan gila hidup ni, sometimes aku nak je jadi macam orang lain macam kau kau kau kau dan kau semua. Tapi takboleh. What a suffering life, damnshit! /a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment