.

Saturday 19 November 2011


Tamat akhirnya persekolahan tahun 2011 ni, Heee. Rase sekejap je kan? Pejam celik pejam celik dah habis sekolah. Kenangan manis tahun ni, Halamak indah sekali. Sukar nak lupakanlah, Hanya memory yang dapat dikenang. Kenangan pahit pula, Wa sudah buang jauh hoi. Hihi xD. Tapi Cuti ini mungkin bukanlah masa istirehat aku, sebab kemungkinan besar ujung bulan ni sudah start tuisyen. Ya Allah, aku tak bersedia lagi nak ambik PMR. Watlek, lepasni seriously tak nak buang masa lagi dah. Cukuplah tahun ni, aku belajar tak serious. Hambek kau, Turun Kelas. Congrats anda turun satu anak tangga. Goodbye 2krk welcome 3gigih. Sobsobsob, dah tak sama kelas dengan Ijan. Hm-.-

Lalalalala. Memang memang aku tak belajar, Form1 pun aku main main sikit. Form2 apetah lagi. Halamak, semuanya merosot menjunam masuk dalam gaung. Bak kata Ibu 'Tulah kau pergi sekolah belajar bukan dok cari boyprenddd' Blalalalalala, hahaha. Okayy serba salaaah aku. Pffttttttt~

Bila cuti sekolah ni seriously boring nak mati. Hahaa, lainlah macam orang lain boleh hangout dengan boyprendddd. Hihi, Heran pulak aku -,- Watlek aku takdee. Si Ijan dok carikan aku bf, okay. Buat susah jer, aku tak kesahlah haaa. Hidup aku happy je sekarang. Dengan si Negro, abang tiri takguna aku . Heee kawan lelaki paling rapat . Lalalalalala. Macam bangangkan, fine aku tau. Hoho, Btw aku ada minat sorang budak comel ni. Lalalala, Gile kau comel doe xD Ilovechuuu:*
Tapi aku habak, sekarang cik dah maleh nak pikir benda itu doe. Hihi, Kadang kadang boring juga hidup macam ni. Okay, Handphone aku belambak sekarang. Tapi aku jarang gune dah, aku simpah je. Satu lagi handphone dekat cikguuu, babunnyaaaaa. Bulshit doremonnn . Suka sangat jeling aku, pikir aku suka dekat anak kau tuh, watlek! Sikit tak Heran, Nasib baik Mama Ridz backup aku. Hihi, suka aku :D

Okay aku nak tidur, Kbaiii. Ilovechuuuu budak xD /a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment