.

Friday 2 December 2011


November pergi dan December kemari. Kenangan bulan November dugaan bulan november semuanya telah tercatat disebuah buku yang dipanggil Blog. Kenangan pahit kenangan manis hanya boleh di kenang. Masa berlalu dengan cepat alangkah malangnya kalau masa yang berlalu itu hanya pergi dengan sebuah "Kesedihan". Manusia mane yang tidak pernah sedih. Ada ke tak? Semestinya tidak ada. Kalau ada pun itu hanyalah sebuah "Penipuan" semata mata. Semua umat Allah s.w.t semuanya lemah, tidak ada sesiapa pun yang mempunyai sifat yang "Gah". Dengan kata lainnya ialah Kuat gitu .

27 Hari lagi. Satu perubahan yang akan berlaku, Iaitu daripada umurku 13 tahun kini pada tanggal 30 December ialah hari Kelahiranku aku akan berumur 14 tahun. Cewah, Malangnya aku. Ibu beranakkan aku ujung tahun, hiwhawhiwhaw. Apeape jelahkan, Janji aku dah diberanak kan . Malang tak malang itu semua sudah tercatat. Semuanya tidak boleh diubahkan . Macam jodoh, Kau pilih orang tu. Orang yang kau sayang nak rak tuh, belum tentu jodoh kau dengan dia. Mane tau jodoh kau dengan Mat Salih ke? Negro ke ? Manelah tau kan, If betul betul jadi. Hiwwwww, Luar Negara tuhh. Untung untung :)

Capricon, Yeee. Kadang kadang kalau beli buku bintang kecil ke apa ke, Mesti dia ada pasal bulan bulan nih semua. Okayy, aku tahu. Sebab time aku sekolah rendah dulu akulah Pemborong buku ataupun majalah "Bintang Kecil" Watlek! Daripada mula ia diterbitkan sampailah aku darjah enam aku beli. Heeeee, biaselahkan masa tu kitee tak tahu apa apa. Watpeaceee jelahkan -,- And sekarang semuanya aku simpan even buku itu aku dah taktau macam mane rupe paras wajah dia sekarang. Maklum bila budak budak kecil datang rumah, Hamboi semua benda nak di koyakkan. Damn gile kan? Sabor jelah kite nih ;P

Bila dah lanjut usia. Huuu bunyik macam dah tua pulak. Okay, Bila dah masuk sekolah menengah ni walaupun perangai masih tidak ubah macam budak budak yang tak matang. Sekarang kite dah up sikit tau, Kite bace buku remaja sekarang. Kite hari hari bace surat khabar tapi kite bace ruangan yang Hippp hop lagutuh lahh haaa. Perhatian rumah aku pelanggan surat khabar "Berita Harian" kadang kadang apek yang bawak motor tuh, dia poie baling benda tuh. Sampai cokghok mane pun cik taktau. Haaa, lagutuh lah haih. Sampai 1 bulan lepas tuh baru kite jumpe surat khabar yang dulu dulu tuh. Bodohnya dia, Pandai naaa. Mentang mentang dulu dekat University ambik bidang "Bussiness study" sekarang dah pandai tipu orang ya? Middle Finger Up (Y)

Bila dah masuk akhir akhir bulan nih. Haih, macam biaselahkan. Parents semua dok busyy dengan nak uruskan dengan barang barang sekolah. Okayy, Seriously belum sedia nak menempuh persekolahan 2012. Huiii, lepasnih kenelah biase tulis tarikh 2012. Kadang kadang tersasul tersasal tersasut tulis tarikh 2011 naaa. Haha, Okayy . Demikian, Aku belum tempah baju sekolah. Haha senang beli je dekat canggih tuh. Hiwhawhiwhaw, Tahun depan kitee tak pakai baju putih lagi suci lagi dah. Hawhawhawww. Awesomelahhh :D /a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment