.

Sunday 11 December 2011

Good Morning bloggers, Sekarang aku memang rasa macam dah malas nak update update cerita baharuu juga. Sebab yelahkan, Kadang kadang masa habis dekat feacebook dengan twitter. Hiwww, Okay tetapi facebook makin lama makin boring dan tersangatlah bosan. Iyalhh kan dah lama, Aku guna facebook pun dari darjah Enam ke lima macam itulahh. Jemu kan? Haww, jadi sekrang layan twitter juga. K first time seriously memang bosan twitter tapi makin lama makin syiokk. Orangg yang ajar aku bab twitter ni ialah Ifahh Sammm. Okayy dia bestfriend aku sampai aku menghembuskan nafas terkakhir. Hakhak, K seriouslu rinduu diaa juga. Dan dia juga ipar takjadi aku, Haha. Sekarang dia dekat kampung dia. Tawau, orang sabar baah! Hahaha, Take care sayang :*

Nak tahu, sekarang aku hari hari dok kira tarikh birthday. Hahaha, lagi 18 hari lagi. Hiwhiw tahun ini dapat apa haaa? Oh Ibuu, I wantt tuttett. Apa? Secrets :) Okayy, Tadi my sister online then dia pergi tengok tiket tambang murah( Air Asia) then tengok ada offer pergi singapore. Baru 7 ringgit haaaa bulan mei nanti. Ohh Myy, nak pergi tapi iyalahh kan next year aku pmr. Ohhh takgunanya! Then tengok pergi Kuching pula, baru 53 ringgit. K seriously nak balik saarawak. Hiww then ibu cakap kalau cuti nanti korang adik beradik pergilah balik. Hamboi, Yeyye je ibu nih :P

Okayy lagi lagi, Semalam izatul jumpa orang tersayangg :) Hahaha, K rindu engkauu boy. Dan dia baakal okay? Sekarang aku tergila kan dia. Hiwhawhiwhaww, Nanti rabu jumpa lagi yow. Gila handsome engkau weii, Aku tertawan sebab lesung pipit kau tuhh. Kiri kanan bhaii, macam mana nak cakap lagi. Mmemang aku suka engkau juga! You love me, Okayy I love you back boyyy :D /a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment