.

Thursday 8 December 2011

Tuhan tolong lembutkan hati aku untuk terima dia seadaannya, Sudah 3 tahun lebih kau tunggu aku? Sanggup kau budak? Haih, aku serba salah dengan kau. Bukan taknak terima kau dulu. Tapi kau paham paham jelahkan kita ni kan sama umur sama baya. Masih kecil dan masih belum matured. Tahun depan Kita sudah tingkatan 3,mungkin sudah sampai masanya aku terima kau. Iyaa aku tak sanggup tengok kau wehh. Kesian pula aku, Memang aku kejam. Tapi aku nak sangat kau paham. Maybe time dulu itu aku still belum bersedia ialah kan time aku kenal kau umur aku baru 11 tahun kot. Darjah lima ke empat macam itulahh. Tapi tak akan kau sanggup tunggu aku lama macam itu. Yaa, Memang aku tak nafikan yang kau nihh baik gila dengan aku.

Tapi malangnya kita kenal lama tapi kita tak jarang bertegur. Semua family kau semua aku kenal, dari moyang moyang kau. Kadang kadang kau main pandang pandang pula, ehhh kau. Jangan macam itu, serba salah aku. Even aku tak boleh nak cakap dekat kau yang aku memang suka kau do xD Tapi aku apa yang kau cakap dekat aku dulu itu semuanya kau dah lupa. Aku takut kau dah tidak ada perasaan dekat aku lagi. Ohh Nooo menangis air mata darah aku macam ini :( Kau nak tau? Lama aku tidak dengar khabar kau. Dah lama aku cari kau, Aku teringin nak jumpa kau. Dah akhirnya aku dapat jumpa kau. Beruntungnya aku -,- Awwww terimbas kembali kenangan dulu kan?


Berapa bulan aku tidak jumpa kau. Bila time sekolah je tidak dapat jumpa tapi bila dah musim cuti sekolah nihhh. Haihhh, memang aku berharap sangat dapat jumpa kau. Dan akhirnya, Tapi kenapa kau dah gelap sikit. Hahaha, tak macam dulu. Putih kot :D K Lepas habis cuti sekolah nih, aku tidak tahu dapat jumpa kau lagi ke tidak. Hm, Dah lama aku tunggu kau! K kita kenal tidak lama, tapi lepas itu kau pergi macam itu sahaja. Betapa sedihnya aku, Aku tidak tahu nak gambarkan macam mana. Hanya Allah sahaja yang tahu, betapa lama aku tunggu kau. Tapi KAU tetap tak muncul muncul. Kenapa mesti kau pergi?

Dah akhir sekali, Allah ketemukan kita kembali. Kau tahu tak betapa happynya aku timetuhh. Aww awww, rindu wei aku dekat kau. Hihi, Okayy. Kali ini memang aku dah tak akan sia siakan peluang lagi. Sebab sebenarnya aku dah tersuka kau! Ouch, K seriously aku cakap. Aku suka kau♥ And right now, no more words that I can describe how much I lovee Chiuuu, Hihiiii. ♥ /a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment