.

Tuesday 17 January 2012

Cerita Kedai Kopi (◑‿◐)


Assalamualaikum. I Don't think you know how easily you can make me smile kau cuba pahamkan kalau tak paham kau pergilah google translate. Dan kalau kau dah tahu kau senyap jelahkan takpayahlah kau nak bagi tahu ibu bapa kakak adik makcik acik tokngah tokcik tokwan toksahlakan confirm dia orang takpaaham punya dan tak fasal-fasal kau dapat PELEMPANG . Boleh jadi begar kau, Kepala pening keluarlah star 100 dekat kepala kau. Jadi disitu ada hikmahnya ye kakak kakak adik adik abang abang yang cantik cantik handsome handsome (◡‿◡✿)

Aku sebenarnya dan sebenar benarnya tengah menyirap tau. Sebab HOMEWORK sedang membunuh aku sekarang. Maklumlahkan bila sudah melangkah masuk porm3 nih kemain banyak sungguh homework yang cikgu cikgu bagi. Waduh waduh cikgu kejam wehh, Dah tak sama lagidah macam cikgu zaman zaman  dulu. hiwhawhiwhaw!

Lepastuh aku sebenarnya jealous haa, Tengok kawan-kawan aku dok dating dengan boyfriend. Awak semua nak tahu tak? Kita Izatul Munira sudah lame membujang. Kadang kadang kita terfikir juga ingin menjadi seperti dia orang. Ehem, Tapi apakan daya. Tuhan yang tentukan segala-galanya dan kita hanya merancang . Aku pun terus jelahkan hidup ini .____________.

Okay dekat bawah ini ada ayat power, Kau dengar jelahkan. Tak sudi takpa . Aku makan hati!

Tuhan tolong lembutkan hati aku,
Untuk terima sesiapa saja dalam dunia ini,
Kerana aku kesepian tahap tercirit,
Kerna ku tak mampu hidup membunjang selamanya,
Ohohohooo,
Tuhan aku tahu banyak dosa ku,
Ku mohon ampur segala dosaku , Amin
Aku tahu aku sudah melalut,
Aku mohon undur diri dahulu .

Ahh agak over disitu tapi Alhamdulillah aku dah terbitkan lagu baru, Tepuk tangan sikit. Taklama lagi bakal bersaing dengan Najwa latif.  Hiwhawhiwhaw, Haraf kalau suka bolehlah korang ambil aku sebagai penyanyi dan jangan menyesal kalau aku meroyan tahap tercirit dekat atas stage . Okay ? Bye :D






/a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment