.

Tuesday 24 January 2012

UNTITLED (◡‿◡✿)

Hidup ini memang tak adil. Kenapa semua apa yang aku mintak semuanya tak dapat. Tapi aku redeo jelahkan, Memang aku nih kurang luck kot. Hish, Memang taklahkan. Kadang kadang aku jealous weh dengan kau orang dekat luar sana, Semua benda kau dapat. Kesian aku, Atototoo :-( Sedih lagi perit dan sakit hati ini, Tiap tiap hari aku menangis macam orang gila. Bukan depan oranglah tapi dekat toilet saja. Argh, Peduli apa kan. Aku menangis air mata darah ke mata apa ke bukan orang ambil peduli. Ini yang sedih nih , Ahakzzzzzz!

Kau dekat luar sana dengar apa yang aku nak dalam hidup aku, Kau kena tahu juga sebab aku taktahu nak bagi tahu sapalah. Ehem, Boyfriend pun takda . Hm, So kau dengar!

Firstly aku nak ;-

  • Aku nak dapat straight A's, Aku nak jadi pelajar cemerlang serta pelajar contoh dekat sekolah jahanam tuh.
  • Aku nak jadi pandai macam kawan-kawan aku, Even aku tahu aku ini lembab macam siput babi mata dua jalan terbalik :'>
  • Aku nak jadi anak perempuan yang solehah, Sebab aku sayang Ibu dan Ayah :* Muah muah!
  • Aku nak capai cita-cita aku . Cita-cita apa? Jangan tanyalah kan sebab cita-cita aku ini macam over je :P K diam.

Secondly :-

  • Aku nak boyfriend yang sayang aku. Sebab aku kesepian tahap tercirit, Hihi aku tahu aku gatal :'>
  • Aku nak boyfriend aku, Time datelah kan. Aku nak kau suapkan aku makanan baru orang tahu yang kita ini sweet tapi sebenarnya TAK!
  • Aku nak kau massages aku 24 hours baru aku tahu yang kau ini tak curang serta cari betina lain.
  • Aku nak kau tahu yang aku ini kuat jealousssss aku harap kau tahan jelah, Jealous mananya sayang you.
  • Aku tak suka bila kau layan perempuan lebih dari aku :/
  • Aku bukan jenis suka control lelaki :-) 
Ketiga pula :

  • AKU BENCI HOMEWORK !

Kau orang dekat luar sana dah tahu kan, Baiklah sudah sampai masanya bagi aku mengundur diri. Mohon Maaf jikalau bahasa terlalulah wempit-Zz ataupun kurang diajar. Cerita ini tiada kena mengena antara yang hidup mahupun yang sudah mati . Assalamualaikum :-)


/a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment