.

Tuesday 24 January 2012

HOMEWORK HOMEWORK HOMEWORK (-'_'-)

Greeting, Bonjour, Selamat Pagi Peeps :D Hari ini aku bangun awallah sedikit seperti sebelum ini. Hiwhaw, Malam tadi aku tidur awal. Cewah anak mak mestillah kena tidur awal! Okay, Firstly aku memang taktahu dan menahu nak coret pasal apa sekarang. Tapi bila stalker blogg orang dapatlah idea sedikit . Ehem .____.


  • HOMEWORKS BERLAMBAK AWAK :'(
Aku nak ceritan ini, Homework aku banyak dan teramat-amatlah banyak. Okay aku taktahulah bila nak buat benda itu semua. Memang Killing habis! Semua matapelajaran ada homework ahh. Acano nih? Muka aku nak buat taklahkan. Tapi bila teringat dek PMR aku buat jelah. Takpa takpa, Tahun ini sahaja. Insyallah kalau berusaha maka kita akan dapat apa yang kita inginkan. AMIN .


CIKGU PATUT AMBIL TAHU :-
  • Bahawa pelajar perlukan rehat yang cukup semasa cuti persekolahan!
  • Pelajar akan mengalami TEKANAN HIDUP STREES SERTA MOOD LARI bila cikgu bagi kerja ataupun homeworks yang banyak :'<
  • Mata pelajar akan menjadi bengkak akibat tidur lambat serta menangis sepanjang malam. Akibatnya, Kerja sekolah pelajar tidak dapat di siapkan DAN Cikgu akan mendenda ataupun menyeksa pelajar seperti anak tiri >,<
  • Pelajar tidak dapat online facebook sepanjang hari, Kerana pelajar kena siapkan HOMEWORKS!
Pelajar akan didapati tidur didalam kelas dek kerana mengantuk kerana tidur lambat :'>

Kerjasama pihak guru amatlah diperlukan. Kami warga pelajar kelas 3 gigih memohon guru-guru yang mengajar kami supaya jangan bagi HOMEWORK banyak-banyak :-) Maceh, Assalamualaikum. Tidak ada kena mengena antara yang hidup mahupun yang sudah meninggal .
/a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment