.

Friday 27 January 2012

Watlek Sajolah (◕‿-)

Orang cakap cinta pertama orang itu cakap cinta terakhir. Aku sendiri tidak paham, Orang lain bila dah break haram dengan EX langsung tidak bertegur . Hahahha, Aku paham maybe korang takut dekat EX korang punya awekxxzzzzzz. Aku okay je , Bak kata orang CHILL BABEH . Chill atoukkx cow, Opsss rempit-z pulaa :-(  Takdalah aku okay saja, Tadi aku baru habis skype dengan EX aku time pormoneeee :P

  • WATLEK WATPEACE SAJO :-)

Hihihihi. HOMEWORK korang dah siap? Well done pada sapa yang sudah menyiapkannya. Syabas dan taniah saya Izatul Munira ucapkan. Teruskan usaha, Capai target ataupun matlamat anda semua :) Untuk pengetahuan korang semua aku punya homework$$$ tinggal lagi sikit. Tangan sekarang ini dah terlebih wawwrjenlahh :O Hihihi. Sebenarnya malam tadi aku ingat nak buat homework$$$ tapi bila kawan Omak aku datang takboleh buat apalahkan -.- Terima sajolah , Chill babehhh . 
  • Aku terasa bodoh pula online lamo-lamo tapi tak buat apo-apo. 
  • Sebenarnya perutz aku dah terlebih lapar sekarang :'<
  • Aku taktahu nak tulis apa, Disebabkan Mamat Hanip Zaharan takguna tuh suruh aku tulis cepat-cepat. Sial ar !
Cerita ini tidak ada kena mengena antara hidup mahupun yang sudah meningal (◕‿-)
/a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment