.

Monday 30 January 2012

What hurts the most ✓✓✓

Suatu hari diibaratkan seperti setahun bagiku. Apakah dosaku selama ini, Aku tahu mungkin diri ini banyak buat dosa. Masyaallah . Ujian demi ujian ku tempuhi, TERIMA KASIH yaAllah ku tahu ada hikmah disebalik itu semua . Hihihi, Maafkan aku. Sekarang ini aku sedang dalam pemulihan. Aku mahu diri aku ini menjadi seorang perempuan yang baik serta anak yang solehah. Pftttttt, Ampunkan dosaku. Macam cerita petang-petang itu dekat tv-3. Hihi , Merapu sahaja TITLE cerita melayu sekarang ini. Apa sudah berlaku :/


I don't care, I just want to be everything. Yeah, I know that I'm okay :D Sebelum itu ingin ku ucapkan kepada semua pembaca blog ku ini. Assalamualaikum TuanTuan PuanPuan serta datindatuk sekalian dan tidak lupa anak dato' anak tan sri serta anak yang bapanya bergelar dato'.


  • Takku Sangka Takku Duga .
Orang tanya kepadaku "Eh, Kau takda pakxwee ke?" Sangat sukar bagiku, Bukannya sukar tetapi payah. Tidak aku sangka persoalan ini akan dipertanyakan kembali. Di ibaratkan seperti jantungku terberhenti. Hihi, Aku tahu jawapannya MATI. Tapi ini bukan mati, Ini tipu-tipu saja! Soalan tanpa jawapan. Itulah jawapanku hanyalah sekadar seyuman. Aku sudah menjadi kaku, Apalah bodoh soalan itu. Walaupun soalan itu teramatlah stupid yang teramat. TETAPI aku sendiri pun tidak tahu mahu menjawab apakah '_' Itulah dia soalan tanpa jawapan. Tergantung seperti baju bajuku yang tergantung di kamar . 


Doakan diriku sihat sentiasa, Doakan diriku menjadi pelajar yang cemerlang terbilang . Doakan aku lulus dengan cermelang dalam peperiksaan yang akan menjelma tidak lama lagi. Hati ini amat tidak tenteram kamu semua tahu kenapa? Diriku ini dipenuhi dengan bebanan. Bebenan hutang-hutang bank yang tidak dilangsaikan . Means hutang-hutang kawan aku. Hihi, Tak banyak pun hutang kertas agama dengan ubai tidak berbayar. Sepuluh sen je pun, Menci lah menci hari-hari dia mintak . Buat amal jariahkan senang, Banyak Pahala. Inilah dia, Bila kita ada tidak mahu di cari Bila kita sudah tiada sibuk sahaja mahu mencari-cari. Inilah dia DUIT punya fasal, Dunia dunia -.- Astagar .
  • DUNIA INI HANYA SEMENTARA !
Untuk hari ini homework sedikit sahaja. Maun ku ucapkan bebanyak terima kasih cikgu cikgu yang mengajar 3Gigih. Walaupun sedikit haramku buat. Mohon Ampun cikgu! Dan untuk sekali lagi, Aku katakan aku benci budak sombong kau lah bitchyyyyy . Hell Yeah -!-  Mr Nobody, Hati kita tiada penganti hati kita mahu bersendirian. Hidupku kini lebih gembira dari yang sebelum dan sebelumnya walaupun setiap malam sebelum ku melelapkan mata. Setitik demi setitik air mata yang mengalir. Allah maha mengetahui segala-gala yang aku lafaz dan lakukan . Untuk orang di luar sana yang sangat membenci diriku yang sebatang kera ini.

                       Watch out guys, Allah Maha adil ❤ 




/a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment