.

Thursday 9 February 2012


Harini aku bersyukur kerana aku masih hidup. Dalam beberapa hari ini banyak kali dengar berita pasal orang yang sudah meninggal. Innalillahhirojiun, Allah masih sayang aku lagi. Selama hidup ini mungkin banyak dosaku, Masyaallah. Manusia mana yang tidak pernah buat dosa pula kan? Bak kata pepetah 'Manusia tak sempurna'

Dunia ini tersangatlah luas. Tetapi, Dalam dunia ramai orang yang benci kita, Apa boleh buat aku terima. Orang cakap bukan-bukan pasal kita tidak mengapa aku faham. Bila nak cerita dekat orang, Sedih sebak rasa hati ini. Apalah salah aku, Sehingga semua orang mahu meninggalkan aku. Sebak rasa hati ini hanya dapat terpendam sahaja. Alangkah bagus dapatku luahkan segala-galanya kepada seseorang. Tapi apakan daya, Seorang tidak mahu mendengar luahan hati ini :| 

Diri ini tidak dapat menangung apa yang orang cerita pasal aku. Cuma malas nak fikir, Aku abaikan. Tetapi kadang-kadang hati kecil ini menangishh keseorangan . Tumpuanku kini hanyalah pada PMR yang tidak lama lagi akan menjelma. Ahh, Masa bergerak terlalu cepat. Kini ku masih tidak sedar bahawa pmr akan datang tidak lama lagi. Inginku banggakan ibu dan ayah, ,Mahu ku balas jasa mereka. Love You ;'>



Jangan ditanyakan pasal boyfriend, Sebab aku taktau nak jawab apa.  Kerana,  Tiada siapa yang boleh jadi orang terakhir. Aku nak dia juga yang menjadi orang terakhir aku. Walaupun suatu ketika dahulu aku ini ditinggalkan oleh dia tanpa alasan yang kukuh. Peerit rasa hati siapalah yang tahu, Dalam perasaan yang terlalu amat sangat menyintai orang itu. Aku di ceraikan dengan talak 3 terus. Alangkah kejamnyakan? Well takpa aku tahu suatu hari nanti ada juga bahagian untuk aku. Redo punya redo tak sangka kejadian itu dah berlalu selama 5 bulan dan hendak masuk 6bulan. Walau bagaimana pun, Aku happy sebab pernah menyintai seseorang yang benar benar membuatkan hati ini terlalu sayang. Sehinggakan dia mampu beri aku sebuah handphone ketika handphone aku rosak. Sehingga kini aku menyimpan kenangan itu.Bagi aku biarlah selama-lama dia yang terakhir untuk hati ini. Kini diri aku tidak pernah menyintai seorang lelaki pun, Tidak akan aku ingkari perjanjian aku itu :'> 

  • Kalau dengan izin allah diriku pergi dulu, Aku mahu engkau jadi diri kau okay :) mr's .
/a>" />

Suka? Like sahaja okay ◕‿◕

No comments:

Post a Comment